¿Tienes un euro? Tienes para ir al cine en el Vital Aza

Este domingo se inaugura la temporada de cine en el Teatro Vital Aza, y además se celebra el día el espectador, por lo que la entrada será a un precio reducido y muy asequible para todos los públicos, 1€ por persona.

La película a proyectar, este domingo a las 18:00h, será ‘4 chicos y esto‘, un filme que narra la historia de un grupo de niños que pasa unos días de vacaciones en la ciudad de Cornwall, y durante las mismas descubren en la playa a un ser mágico con el poder de hacer sus sueños realidad.

Como viene siendo habitual, el evento contará con un protocolo Covid, por lo que el aforo será limitado. La entrada se puede sacar media hora antes en taquilla y el número para reservas es el 985 49 11 57.


Esti domingu inaugurase la temporada de cine nel Teatru Vital Aza, y amás celébrase’l día l’espectador, polo que la entrada va ser a un preciu amenorgáu y bien algamadizu para tolos públicos, 1€ por persona.

La película a proyectar, esti domingu a les 18:00h, va ser ‘4 chicos y esto‘, un filme que narra la hestoria d’un grupu de neños que pasa unos díes de vacaciones na ciudá de Cornwall, y durante les mesmes afayen na sablera a un ser máxicu col poder de faer los sos suaños realidá.

Como vien siendo habitual, l’eventu va cuntar con un protocolu Covid, polo que l’aforu va ser llindáu. La entrada puede sacase media hora enantes en taquilla y el númberu pa reserves ye’l 985 49 11 57.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

12 + ocho =