Pedro Luis Gil Escudero, de Murcia, se lleva el Premio Internacional Cuentos de Lena

Pedro Luis Gil Escudero

Un año más ya tenemos ganador del Premio Internacional Cuentos de Lena, en una edición en la que se recibieron 296 originales, procedentes no solo de toda España sino también de México, Perú, Argentina, Bélgica, Francia, Israel, Alemania. Se recibieron obras tanto en castellano como en asturiano. El premio, dotado con 3.000€, recayó en el murciano Pedro Luis Gil Escudero.

A continuación, les dejamos el fallo del jurado:

FALLU DEL XURÁU DE LA LVIII EDICIÓN DEL PREMIU INTERNACIONAL CUENTOS ḶḶENA

El xuráu de Cuentos Ḷḷena, nomáu a propuesta de la Comisión Municipal de Cultura, presidíu pol Conceyal de Cultura, Educación y Política Ḷḷingüística Don David Suárez Rodríguez y como voceru del mesmu Don Roberto García Álvarez decidió conceder por unanimidad el premiu nesta edición 2021 a Don PEDRO LUIS GIL ESCUDERO, vecín de Cartagena (Murcia), pol so cuentu tituláu «El perdón de Dios» dotáu con 3000 Euros.

Nesta edición del certame recibiéronse 296 orixinales procedentes de México, Perú, Arxentina, Bélxica, Francia, Israel, Alemaña, así como de distintos ḷḷugares d’España. Tamién de La Pola y cuentos n’asturianu.

L’actu d’entrega fadráse prósimu día 8 d’ochobre, a les 19:00 hores nun actu institucional nel salón de plenos de la Casa Conceyu al empar de «Les Feries»

Dende’l #ConciyuḶḷena, damos la norabuena al ganador y queremos agradecer la bona ḷḷabor del xuráu una vuelta más a los que tamién-yos damos les gracies al igual que toles y tolos participantes.

Un candial saludu y hasta la edición del 2022 (la númberu LIX)

FALLO DEL JURADO DE LA LVII EDICIÓN DEL PREMIO INTERNACIONAL CUENTOS LENA

El jurado de Cuentos Lena, nombrado a propuesta de la Comisión Municipal de Cultura, presidido por el Concejal de Cultura, Educación y Política Ḷḷingüística Don David Suárez Rodríguez y como portavoz del mismo Don Roberto García Álvarez ha decidido conceder por unanimidad el premio en esta edición 2021 a Don PEDRO LUIS GIL ESCUDERO, vecino de Cartagena (Murcia) , por su cuento titulado «El perdón de Dios» dotado con 3000 Euros.

En esta edición del certamen se han recibido 296 originales procedentes de México, Perú, Argentina, Bélgica, Francia, Israel, Alemania, así como de distintos puntos de España. También de La Pola y cuentos en asturiano.

La entrega del premio se celebrará el próximo día 8 de octubre a las 19:00 horas en un acto institucional en el salón de plenos del Ayuntamiento coincidiendo con «Les Feries».

Desde el #AytoLena damos la enhorabuena al ganador y queremos agradecer la impecable ḷabor del jurado una vez más a los que tambié les damos las gracias, al igual que todas y tosos los que han participado.

Un afectuoso saludo y hasta la edición del 2022 (la número LIX).”

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

1 × cuatro =