El ciclu de teatru costumbrista asturianu del Vital Aza inaugúrase esti sábadu con ‘Doña Josefa’

El Teatru Vital Aza va acoyer durante tol mes d’ochobre diverses obres de teatru costumbrista. Cada sábadu a les 20:00h va representase una obra, tres un alcuerdu’l Conceyu de L.lena y la Federación de Teatro Amateur del Principado de Asturias (FETEAS).

El ciclu empieza esti sábadu cola obra “Doña Josefa”, representada pol grupu de teatru ‘La Cruz de Ceares’. Va ser la primera de toes, y tres ella lleguen ‘Una noche muy tranquila’ del grupu ‘El Hórreo’; ‘Un negociu de cuidá’ del grupu ‘San Félix’; ‘El faru’ de la ‘Compañía Asturiana de Comedias’, y ‘¡Ai, si fuera asina’ del grupu ‘Padre Coll’.

El preciu de caúna de les representaciones va ser de 5 euros, magar, para los más fieles esiste la posibilidá d’adquirir un bonu para les cinco funciones al preciu de 20 euros.

Amás, cola tarxeta ‘Juvelena Card’ va podese acceder por tan solo 1€ la obra.

Les reserves pueden realizase nel corréu cultura@aytolena.es, el teléfonu 985 49 11 57 o en taquilla.


El Teatro Vital Aza acogerá durante todo el mes de octubre diversas obras de teatro costumbrista. Cada sábado a las 20:00h se representará una obra, tras alcanzar un acuerdo el Ayuntamiento de Lena y la Federación de Teatro Amateur del Principado de Asturias (FETEAS).

El ciclo comienza este sábado con la obra “Doña Josefa”, representada por el grupo de teatro ‘La Cruz de Ceares’. Será la primera de todas, y tras ellas llegan ‘Una noche muy tranquila’ del grupo ‘El Hórreo’; ‘Un negociu de cuidá’ del grupo ‘San Félix’; ‘El faru’ de la ‘Compañía Asturiana de Comedias’, y ‘¡Ai, si fuera asina’ del grupo ‘Padre Coll’.

El precio de cada una de las representaciones será de 5 euros, si bien, para los más fieles existe la posibilidad de adquirir un bono para las cinco funciones al precio de 20 euros.

Además, los jóvenes poseedores de la tarjeta ‘Juvelena Card’ podrán acceder a un precio rebajado, por tan solo 1€ la obra.

Las reservas pueden realizarse en el correo cultura@aytolena.es, el teléfono 985 49 11 57 o en taquilla.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

1 × 5 =