La Consejería de Cultura hace buena valoración del programa ‘Veranu Xacobéu en Payares’

VERANU EN PAYARES
VERANU EN PAYARES

Desde la Consejería de Cultura del Principado de Asturias hacen una buena valoración del programa ‘Veranu Xacobéu en Payares’, con el que se impulsa el atractivo turístico de Valgrande-Pajares por medio de una amplia oferta de actividades estivales.

En una publicación en las redes sociales oficiales del Gobierno de Asturias la Consejería de Cultura destaca que el programa ‘se ha saldado con un notable aumento de la participación’. El remonte El Brañillín ha sumado 8.282 utilizaciones, un 60,59% más que la campaña estival pasada. En total, 1.900 personas han participado en las diferentes actividades llevadas a cabo en la estación.


Dende la Conseyería de Cultura del Principáu d’Asturies faen una bona valoración del programa ‘Veranu Xacobéu en Payares’, col que s’impulsa’l atractivu turísticu de Valgrande-Payares por mediu d’una amplia ufierta d’actividaes branices.

Nuna publicación nes redes sociales oficiales del Gobiernu d’Asturies la Conseyería de Cultura destaca que’l programa ‘saldóse con un notable aumentu de la participación’. El remonte El Brañil.lín sumó 8.282 usos, un 60,59% más que la campaña braniza pasada. En total, 1.900 persones participaron nes distintes actividaes llevaes a cabu na estación.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

dos × 3 =