El Principáu invertirá 42,8 millones n’actualizar la estructura de telecomunicaciones, clave p’avanzar na transformación dixital de l’Alministración autonómica

El Gobiernu d’Asturies va invertir 42.818.176 euros nos próximos cuatro años p’actualizar la estructura de telecomunicaciones, un factor clave p’avanzar hacia’l tresformamientu dixital de l’Alministración autonómica. Estos fondos van dexar ameyorar les comunicaciones n’anchu de banda, llatencia, robustez y seguridá, amás de fortalecer los servicios en movilidá, la conexón a internet y los sistemes de videoconferencia.

La contratación para encarar la renovación de les telecomunicaciones va estremase en diez llotes distintos, en función de les tecnoloxíes qu’hai qu’implementar y los departamentos de l’Alministración a los qu’afecten. Ente otros aspectos, va incluyir los servicios de telefonía y datos, la rede de respaldu, l’accesu a internet, los equipos de telecomunicaciones, la tecnoloxía de videoconferencies, el soporte técnicu y l’atención al usuariu.

Toes estes iniciatives son fundamentales p’avanzar hacia la modernización de los servicios que’l Principáu empresta a la ciudadanía, que constitúi ún de los principales oxetivos pa esta llexislatura. El cambéu busca, ente otros fines, aumentar la eficacia y l’eficiencia, desaniciar la fienda dixital y facilitar l’accesu a redes d’alta capacidá por toa Asturies. Tamién pretende impulsar una xestión sofitada nel usu de datos pa tomar les decisiones más afeches en cada momentu y ufiertar prestaciones de mayor calidá.

Nesti marcu, el Principáu va dotar de dos llaboratorios públicos d’innovación abierta de cobertoria 5G Stand Alone, la fase más revolucionaria d’esta tecnoloxía, que dexa implementar servicios que namás son posibles con llatencies ínfimes na la tresmisión de datos, como la conducción autónoma o la ciruxía a distancia. Tamién fai posible la segmentación de la rede principal en subredes con distintes velocidaes de tresmisión, velocidá y llatencia, conque puede dase prioridá a comunicaciones crítiques como les rellacionaes coles emerxencies, la implantación de nueves tecnoloxíes nel campu de la robótica, la ciruxía a distancia y la tresmisión de paquetes enormes de datos nos ámbitos de la salú y l’investigación científica y técnica.

Esta tecnoloxía tamién va implicar meyores nos ámbitos de la xusticia, la educación y los servicios sociales, amás de meyores na tramitación alministrativa, yá que se va poner a disposición de la ciudadanía una plataforma de servicios dixitales que va facilitar el contactu cola Alministración al traviés de medios electrónicos más eficientes, rápidos y seguros.

La renovación dixital va ser un elementu clave nel tresformamientu de la sociedá y de la economía na próxima década. Nesti contestu, el Principáu aspira a liderar y promover el cambéu. L’internet de les coses, la intelixencia de datos (big data), la robótica, la realidá virtual y l’ultra alta definición van ser el aceleradores d’esa transición, sofitaos sobre redes y servicios 5G.

Esta iniciativa coincide nos sos oxetivos con unu de los cinco proyectos estratéxicos escoyíos pol Executivu autonómicu pa optar a los fondos europeos, en concretu, cola iniciativa Asturies, territoriu dixital, liderada pola iniciativa pública y con un importe envaloráu de 81 millones. La so finalidá ye afondar na modernización de l’Alministración autonómica y, coles mesmes, entornar recursos na digitalización de les pymes asturianes.

Fuente: Nota de prensa Gobierno de Asturias

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

20 − 5 =