El Principáu amplía’l so espaciu en Fitur para alcuentros empresariales, cola naturaleza y la gastronomía como principales reclamos

  • El estand d’Asturies crez un 30% para facilitar los contactos ente profesionales y les presentaciones del sector turísticu.
  • La Cocina de paisaxe y la cultura sidrera destaquen tamién nel programa de la feria.

El Gobiernu d’Asturies va participar na 42 Feria Internacional de Turismu (Fitur) col enfotu de reforzar énte profesionales y visitantes el lideralgu de la comunidá como destín de naturaleza y bienestar, seguro y sostenible. La Cocina de paisaxe y la candidatura de la cultura sidrera a patrimoniu inmaterial de la Unesco van tener tamién el so protagonismu nel estand asturianu.

La viceconseyera de Turismu, Graciela Blanco, presentó güei los detalles xenerales del espaciu del Gobiernu d’Asturies na feria, que va abrir les sos puertes el miércoles, día 19, y va rematar el domingu 23. L’espaciu crez nesta edición un 30%, hasta algamar 901 metros cuadraos, de cuenta que gana amplitú pa la área destinada a los alcuentros profesionales y pa la zona de presentaciones.

D’acordies col apueste del Principáu pola sostenibilidá y el compromisu medioambiental, l’espositor se construyó y decoró con materiales sostenibles, reciclaos y reciclables. Nel so interior van asocedese más d’una ventena de presentaciones de proyectos, iniciatives y eventos impulsaos por promotores del sector turísticu, tanto públicos como privaos. Ente los actos más destacaos figura la celebración xuna mesa redonda sobro la cultura sidrera y l’esposición de los planes de sosteniblidad turística financiaos con fondos europeos. La gastronomía tamién va ser protagonista, con talleres desenvueltos por embaxadores de Cocina de paisaxe.

Per otra parte, Asturies va tar presente en dalgunos de los eventos temáticos que s’entamen de forma paralela a la feria, como Fitur MICE, destináu al turismu de xuntes, congresos, eventos ya incentivos pa la contratación especializada nel ámbitu nacional ya internacional.

Tres les xornaes dedicaes a profesionales y empreses, mientres la fin de selmana Fitur va abrir les sos puertes al públicu xeneral.

L’espaciu d’Asturies na feria va ufiertar diverses actividaes d’animación centraes fundamentalmente na gastronomía y realizaes por aciu xuegos y interaccciones colos visitantes.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

cinco × tres =