Temperaturas de verano para recibir a Les Feries

LA POLA LENA
PANORÁMICA DE LA POLA

Un ‘miniverano’ para recibir a Les Feries, donde no se esperan apenas precipitaciones, y tendremos máximas de hasta 26º.

Hoy, día en el que se da el pistoletazo de salida a Les Feries con el pregón a cargo de Susana García, la AEMET prevé temperaturas de hasta 26º.

Mañana viernes tendremos temperaturas similares, con una máxima de 25º. Tampoco se espera ningún tipo de precipitación.

De cara al fin de semana, para el sábado y el domingo al Agencia Estatal de Meteorología prevé una leve bajada de temperaturas, aún así, se esperan unas máximas de 20º. El domingo es el único día de todas Les Feries donde podría haber precipitación, aunque sería en forma de chubascos y solo con un porcentaje de probabilidad del 25%.

Para el lunes 11 (festivo local) y el martes 12 (festivo nacional) no se espera ningún tipo de precipitación, y las temperaturas alcanzarán unas máximas de 22º.

En definitiva, un fin de semana en el que apenas se esperan precipitaciones y las temperaturas serán, para la época del año en la que nos encontramos, más que agradables.

Les dejamos a continuación la tabla con las previsiones de la AEMET.

Infografía de la AEMET

Un ‘miniverano’ para recibir a Les Feries, onde non solo nun s’esperen precipitaciones, sinón qu’amás les temperatures van ser más propies d’un branu que d’esta dómina serondiega.

Güei, día nel que se da’l pistoletazu de salida a Les Feries col pregón al cargu de Susana García, la AEMET preve temperatures d’hasta 26º.

Mañana vienres vamos tener temperatures similares, con una máxima de 25º. Tampoco s’espera nengún tipu de precipitación.

De cara a la fin de selmana, para’l sábadu y el domingu a l’Axencia Estatal de Meteoroloxía preve una leve baxada de temperatures, entá asina, espérense unes máximes de 20º. El domingu ye l’únicu día de toes Les Feries onde podría haber precipitación, anque sería en forma de bastios y solo con un porcentaxe de probabilidá del 25%.

Para’l llunes 11 (festivu local) y el martes 12 (festivu nacional) nun s’espera nengún tipu de precipitación, y les temperatures van algamar unes máximes de 22º.

A última hora, una fin de selmana en el qu’apenes s’esperen precipitaciones y les temperatures van ser, para la dómina del añu na qu’atopamos, más que prestoses.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

3 × uno =