Muerre una muyer en siendo rescatada na quema d’una vivienda en Llangréu

Una muyer finó en siendo rescatada por Bomberu del SEPA (Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies) del interior d’una vivienda onde s’aniciara una quema na cai La Unión 32, en La Felguera, Llangréu.

Según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU) la finada ye una muyer de 48 años. Anque l’equipu médicu de la UVI-móvil de Llangréu tuvo practicándo-y maniobres de soporte vital avanzáu durante una hora, finalmente, namá pudieron confirmar el so fallecimientu. Hasta’l llugar tamién se movió l’equipu d’Atención Primaria de La Felguera cola ambulancia de la zona.

Hasta’l llugar moviéronse una decena d’efectivos de Bomberos d’Asturies de los parques de Samartín del Rei Aurelio, Proaza y La Morgal xuntu al xefe de zona centro-este.

Cuando la primer dotación llegó al llugar, n’entrando al inmueble colos equipos de respiración autónoma, una parte del equipu realizó una primer ventilación del llugar ente qu’otros bomberos realizaben un rastrexu del inmueble onde alcontraron a la muyer. Una vegada rescatada empezaron a practica-y maniobres de reanimación cardiopulmonar hasta la llegada de los equipos sanitarios.

El fueu, que se dio por controláu a les 16.37 hores, xamuscó dos habitaciones d’una vivienda que comunicaba con otru pisu amiesto.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 15.48 hores. Esplicaben que taba saliendo fumu d’un inmueble de seis altores, creíen que proveníen del cuartu pisu.

La Sala 112 del SEPA amás d’activar a los bomberos y pasar l’avisu al SAMU informó de lo asocedío a la Policía Local y Nacional de Llangréu.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

13 + once =