Los locales d’hostelería y restauración van poder zarrar a la hora llegalmente establecida na so licencia d’apertura a partir del sábadu

  • El Principáu autoriza l’apertura del interior de los locales d’ociu nocturnu, que tamién van poder usar les barres .
  • El certificáu covid yá nun va ser necesariu pa entrar a bares, ximnasios nin residencies de mayores.
  • Salud recomienda l’usu correctu de la mascarilla, la distancia interpersonal y la ventilación como midíes eficaces pa evitar contaxos de covid.

El Gobiernu d’Asturies va autorizar a los establecimientos d’hostelería y restauración a zarrar a la hora llegalmente establecida na so llicencia d’apertura a partir del sábadu. Esta ye una de les midíes que aprobó Conseyu de Gobiernu y que presentaron en rueda de prensa la directora xeneral de Salú Pública, Lidia Clara Rodríguez, y el xefe d’Alertes y Emerxencies Sanitaries de la Conseyería de Salú, Miguel Prieto.

Esta decisión, que va entrar en vigor a les 00:00 hores del 29 de xineru, adóptase énte l’enclín descendente que rexistra nos últimos díes nel númberu de contaxos de coronavirus.

El Principáu tamién va dexar consumir na barra de los locales d’ociu de nueche, siempres que se caltenga una distancia de seguridá ente veceros de distintos grupos de convivencia de 1,5 metros.

A partir d’esta medianueche, decaen les midíes estraordinaries del zarru del interior de los locales d’ociu de nueche y l’esixencia del certificáu covid aprobaes nel Conseyu de Gobiernu del 24 d’avientu.

Nesti sentíu, les discoteques, sales de baille, locales d’ociu de nueche y chigres de copes tendrán de cumplir necesariamente les siguientes condiciones:

  • Ha tenese nel interior una distancia de seguridá de 1,5 metros ente clientes de distintos grupos de convivencia estable.
  • Pal consumu de bebida y comida ha garantizase una distancia mínima ente sielles de distintes meses de 1,5 metros, con un máximo de 10 persones por mesa. La mesa o agrupación de meses que s’usen pa este fin han ser acordes al númberu de persones, de manera que se respete la distancia mínima interpersonal.
  • Na pista de baile va ser obligatoriu l’usu permanente de mázcara.
  • N’actuaciones musicales en directo ha mantenese una distancia de 4 metros ente músicos y espectadores. Siempre se garantizará l’usu obligatoriu de mázcara y han cumplise les midíes d’hixene de manes y hixene respiratoria.
  • Disponer de medidores de concentración de CO2, que han de estar a la vista, y los registros no deben superar las 800 partículas por millón (ppm). Se aconseja que esa concentración se mantenga siempre por debajo de 700. Si se alcanzan estas cifras, será necesario aumentar la ventilación natural o forzada y/o reducir el aforo para rebajar el riesgo de transmisión del virus.

Amás, va volver a dexar n’horariu de nueche la vienta de bebida alcohólico en gasolineres y establecimientos minoristes, qu’hasta agora taba suspendida ente les 22:00 y les 6:00 hores.

Respecto al pasaporte covid, va dexar de ser obligatoriu pal accesu a locales d’hostelería y ociu de nueche, discoteques, ximnasios y eventos multitudinarios, igual que pa entrar a centros sociosanitarios y salones de xuegu y apuestes, instalaciones deportives, cines, teatros, auditorios, circos de carpa, espacios similares y otros recintos destinos a actos y espectáculos culturales.

Recomendaciones xenerales

Les autoridaes sanitaries encamienten a la ciudadanía a cumplir con rigor les midíes de protección frente a los contaxos: usu correctu de la mázcara, distancia interpersonal y ventilación d’espacios interiores públicos y privaos. Amás, encamienten a les persones con cualquier síntoma catarral o gripal, a aquelles pendientes del resultáu d’una prueba diagnóstica de covid y a les ensin vacunar que nun asistan a nengún eventu nin faigan actividaes grupales.

Salú aconseya tamién la vacunación a quien inda nun recibieron la profilaxis, o l’aplicación de la dosis de refuerzu a la población pa la que ta indicada.

L’últimu informe sobre mortalidad del Observatoriu de la Salú d’Asturies (OBSA) señala que la vacuna frente a la covid evita 19 de cada 20 muertes y que la posibilidad de fallecer por esta patoloxía ye 18 veces superior ente les persones ensin protexer.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

16 − 12 =