El ‘mercau ḷḷenizu’ se celebrará el sábado 12 con amagüestu incluido y la música de ‘Los Gascones’

El próximo sábado 12 “el ḷḷenizu” (como se conoce popularmente al Mercado Ḷḷenizu Agroecológico y Artesanal de la Montaña Central) tiene su cita mensual, y en La Pola se podrá disfrutar de este evento organizado por la Asociación Estaferia Lena.

El Mercado Ḷḷenizu Agroecológico y Artesanal de la Montaña Central se ubicará en el Barrio de Santa Cristina, y además de los diferentes puestos se celebrará un amagüestu y se podrá disfrutar de la música de Los Gascones, «un grupu compauto y afayaizu de cuatro músicos, con una amplia esperiencia na música tradicional d’Asturies. La so formación d’acordión, bombu, gaita y tambor sigue la tradición de les “bandines asturianes” qu’abondaron nos principios del sieglu XX, a la que-y sumemos la voz pa dar relevancia a los temas cantaos, cantares populares o Tonada Asturiana. Asina ye que pa poder facer más curiosa la so propuesta y averar la música tradicional a un públicu bien diversu, incluyen nel repertoriu temes tradicionales asturianos y adautaciones de temes perconocíos del pop, el rock y de tola música popular d’ayeri y d’angüaño. La resultancia ye una propuesta gayolera de música de cai que consigue mover al públicu en cada momento, tanto a mozos como a mayores«, apuntan desde Asturies, Cultura en Rede.

La actuación de Los Gascones se incluye en las actividades del ‘Circuito de actividades de cultura tradicional asturiana‘, que se oferta a través de Asturies, Cultura en Rede.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

15 + 5 =