Asturex y Caja Rural suscriben un nuevu conveniu para impulsar la internacionalización de les empreses asturianes

  • L’alcuerdu, orientáu especialmente a les pymes, va permitir llograr financiación preferencial con creitos a tipu fixu del 1,45%.
  • Les ventes a los diez primeros países destinatarios de les esportaciones rexonales aumenta un 58,2% y el númberu de compañíes que practiquen comerciu esterior, un 42,5%.

La Sociedá Rexonal de Promoción Esterior Principáu d’Asturies (Asturex) y Caxa Rural d’Asturies firmaron güei un nuevu conveniu de collaboración en virtú del cual la entidá bancaria va ufiertar a les empreses asturianes productos y servicios especialmente diseñaos pa sofitar la so internacionalización. L’alcuerdu foi suscritu por Enrique Fernández, conseyeru d’Industria, Empléu y Promoción Económica y presidente d’Asturex, y pol director xeneral de Caxa Rural n’Asturies, Antonio Romero.

El nuevu conveniu contempla la concesión de préstamos pa financiar gastos acomuñaos a proyectos d’internacionalización, hasta un importe de 120.000 euros, a un interés fixu del 1,45%, mesmo qu’otres ferramientes habituales na operativa esterior de les empreses.

El conseyeru d’Industria señaló que’l testu da respuesta “a la necesidá de consolidar ya incrementar el númberu d’empreses asturianes esportadores, tanto de sectores tradicionales como de nuevos ámbitos”. “La internacionalización ye un vector fundamental p’avanzar nel procesu de reactivación de la economía y de les sos empreses y, a última hora, un elementu de xeneración de riqueza, actividá y empléu”, aseguró.

Tamién incidió en que’l nuevu alcuerdu pon en valor la positiva evolución de les esportaciones asturianes en 2021, qu’asitien al Principáu como la segunda comunidá con mayor crecimientu interañal de ventes al esterior. Según cifres oficiales, aumentaron el 31,8% ente xineru y payares, con un volume de negociu de 4.767,5 millones, cifres bien próximes a los máximos alcanzaos en 2019.

Estos datos tradúcense nun aumentu del 58,2% de les ventes a los diez primeros países destinatarios de les esportaciones asturianes y tamién de les empreses esportadores, hasta un total de 2.820 (+42,5%), y de les que realicen actividaes de comerciu esterior de manera regular, que sumen 621 sociedaes (+2,3%).

Conteníu del alcuerdu

Amás de creitos pal financiamientu de planes d’esportación, Caxa Rural va ufiertar a les empreses asturianes una gama de productos y servicios específicos de negociu internacional ente los que figuren creitos documentarios, forward en divisa, financiamientu d’importaciones y esportaciones, avales o remeses. La entidá va estudiar toles operaciones que se-y presenten, col compromisu de contestar nun plazu máximu de quince díes.

Otramiente, dambes partes comprométense a impulsar acciones conxuntes pa potenciar el conveniu por aciu la creación, polo menos, de dos grupos de trabayu empobinaos a la promoción y desenvolvimientu del negociu internacional.

Asturex y Caxa Rural tienen una llarga tradición de collaboración. El nuevu alcuerdu afonda nesa linia y ye’l frutu de los esfuerzos de dambes instituciones por sofitar a les empreses na so internacionalización, nesti casu, cuntando con condiciones de creitu o anticipu de gastos más favorables que les habituales del mercáu.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

9 − seis =