Una quema xamusca’l salón d’un pisu en La Felguera

  • Hasta la zona acudieronel Xefe de Bomberes de la Zona Centro y los efectivos de Bomberos del SEPA de los parques de Samartín del Rei Aurelio y La Morgal.

Efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA), con base nos parques de Samartín del Rei Aurelio y La Morgal, encaloraron la quema declarada nun séptimu pisu d’un bloque de viviendes allugáu na cai Inmobiliaria Setsa en La Felguera, Llangréu. El fueu xamuscó’l salón de la vivienda y el restu viose afectada pol fumu. Los efectivos de Bomberos d’Asturies sacuparon a trés persones, dos varones y una muyer, que según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU), resultaron afectaos leves. Los trés fueron treslladaos al Hospital Abargane del Nalón. Darréu, dos muyeres averar polos sos propios medios al centru de salú de La Felguera, y dende equí fueron treslladaes al Hospital Abargane del Nalón. Según los datos facilitaos pol SAMU dambes taben afectaes leves.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies recibió l’avisu a les 18 hores. Na llamada indicóse qu’había una quema nun séptimu pisu d’un bloque de nueve altores. De momentu movilizóse al Xefe de Bomberos de la Zona Centro y a 14 efectivos de Bomberos del SEPA, con base nos parques de Samartín del Rei Aurelio y La Morgal.

Los bomberos sacuparon a trés persones, dos del pisu afectáu y otra d’otru pisu, de la que los efectivos alcontraron el fueu nel salón y dieron en la so estinción, dándolo por controláu a les 18:40 hores. Los efectivos de bomberos realizaron xeres de refrigeración y cola cámara d’imaxes térmiques controlaron que nun quedaren puntos calientes.

La sala del 112 del SEPA informó del sucesu a la Policía Local y a la Policía Nacional, amás del SAMU qu’activó al médicu y l’ambulancia de la zona.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

tres × dos =