El Gobiernu d’Asturies apuesta pola reforestación, la prevención de quemes y la silvicultura na convocatoria d’ayudes al sector forestal, empobinada a empreses y particulares, y dotada con 3,8 millones. A esta llinia de subvenciones, que va resolvese nes selmanes vinientes, presentáronse 265 proyectos.
Les ayudes, que tienen financiación de la Unión Europea (UE) al traviés del Fondu Europeu Agrariu de Desenvolvimientu Rural (Feader), favorecen los llabores de xestión forestal en montes particulares y la reforestación con autóctones y pinos, dientro d’unos parámetros d’ordenación sostenible. Tamién apoyen la ellaboración y desenvolvimientu de planes d’ordenación y xestión de montes vecinales, que suponen cuasi la cuarta parte de la propiedá forestal na comunidá.
Los proyectos de reforestación acaparen el 50 % de les ayudes y la cantidá destinada a xestión forestal y silvicultura foi medrando de manera progresiva, hasta algamar yá’l 20 %, porque la iniciativa privada implícase cada vez más en llabores de reforestación lligaes a l’absorción de CO2. Otru de los ámbitos con más pesu ye la prevención de quemes, al que se dedica el 10 % de los fondos.
Aparte d’estes ayudes, el Principáu destina más de 500.000 euros a subvenciones pa impulsar l’actividá forestal col sofitu a estos organismos y colectivos:
Estes inversiones, que suponen un apoyu importante pa la decena d’empreses y cooperatives forestales que trabayen n’Asturies, xeneren riqueza nel mediu rural y ayudaron a la medría tan importante del sector nos últimos años.
La Plaza Alfonso X el Sabio, en La Pola, será mañana domingo 23 de noviembre…
La alcaldesa de Lena y concejala de Hacienda, Gemma Álvarez, inicia esta mañana de viernes,…
El Teatro Vital Aza acogerá este domingo 23 de noviembre, a las 19:00 horas, la…
El Ayuntamiento de Lena ha abierto las inscripciones para el autobús gratuito de ida y…
Las citas online son comunes. Para 2026, será lo normal pedir comida con una aplicación…
Adif ha contratado por 2,6 millones de euros las labores de mantenimiento de las instalaciones…