Salú autoriza a les farmacies a comunicar los positivos de coronavirus detectaos en test de antígenos a partir de mañana

La Conseyería de Salú autoriza a les farmacies a comunicar los positivos por coronavirus de los test de antígenos realizaos nos establecimientos que voluntariamente xuntense a esti nuevu procedimientu. La midida va entrar en funcionamientu a partir de mañana y enmárcase dientro de los llabores de collaboración habitual col Colexu Oficial de Farmacéuticos d’Asturies.

Los profesionales de les oficines de farmacia notificaran los casos positivos que validen tres el períodu de tiempu establecíu para la llectura de resultancies, siempres que’l test espachárase na mesma oficina y realizárase la prueba nel establecimientu o nel so esterior so supervisión del profesional farmacéuticu.

Les pruebes que, entá siendo espachaes na farmacia, realizárense nuna casa non podrán comunicase por non tener una fayadiza trazabilidad al escarecer d’una constancia sobro la identificación de la persona cola resultancia positiva.

Los profesionales van comunicar les pruebes positives una vegada al día por aciu un procedimientu habilitáu pa ello. Tres la so revisión, los datos de les persones que dieren positivu van integrase na comunicación que la Dirección Xeneral de Salú Pública realiza al Ministeriu de Sanidá. D’esta miente, van considerase casos confirmaos atendiendo a los criterios fitos na estratexa de vixilancia esistente en cada momentu. Amás, el Serviciu de Vixilancia de Contactos Estrechos va poner en contactu con toles persones pa esplica-yos les midíes sanitaries a establecer.

Coles mesmes, les oficines de farmacia van informar a les persones col test positivu que tienen d’aisllase na so casa y que van recibir la llamada del Serviciu de Vixilancia de Contactos Estrechos. Amás, van esplicar que, con calter xeneral, nun ye precisu allegar a un centru de salú pa la realización de pruebes ulteriores.

Per otru llau, van indicar a les persones con una prueba negativa qu’esa resultancia nun significa xuna ausencia d’infección, especialmente cuando esisten síntomes (casu sospechosu). Asina, va informar de que podría ser necesaria la realización de más pruebes.

Salú Pública va unviar dacuando información al Colexu Oficial de Farmacéuticos coles resultancies agregaes llograos por aciu esti sistema pal siguimientu de les actividaes realizaes dientro del alcuerdu de cooperación ente les dos instituciones.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

7 + cinco =