Nueva campaña del Serviciu de Normalización Llingüística de Ḷḷena

Yá pueden vese en dellos establecimientos del conceyu los nuevos cartelos partíos pol Serviciu de Normalización Llingüística de Ḷḷena. Dende esti anunciaben «Ḷḷega la siruenda y el cambiu de fruta y verdura. Isti ye’l cartel qu’esta selmana vamos poner nes tiendes de Ḷḷena.«

Amás de a les tiendes, van faese ḷḷegar a los centros escolares «pa que los pongan nos comedores y puedan trabayar con ellos.» Dende´l Serviciu de Normalización Llingüística de Ḷḷena espliquen que «faense coles dos terminaciones propies del conciyu ceboḷḷes y ceboḷḷas.«

El Serviciu de Normalización Llingüística de Ḷḷena ye un departamentu que tien como oxetivu planificar, asesorar y facer tolo que tien que ver cola normalización llingüistica del conciyu, esto ye, col usu que se-y da a la llingua asturiana nel ámbitu municipal.

Forma amás parte de la Rede de Normalización Llingüística nos Conceyos, creada col fin d’estabilizar los servicios de normalización, compartir proyectos, compartir experiencies y dificultaes, etc…

Dende’l Serviciu de Normalización Llingüística de Ḷḷena anuncien «Si queréis facevos con dalgún cartel, solo tenéis que ponevos en contactu col Serviciu de Normalización

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

diecisiete + seis =