Localizada en perfecto estado una mujer que se desorientó Peña Ubiña

Localizada y rescatada en perfecto estado una mujer que se desorientó cuando realizaba una ruta de montaña por Peña Ubiña desde la Casa Mieres en Lena. Quedo a la espera del grupo que la acompañaba y tras 4 horas decidió retomar el camino y se desorientó.

El servicio de emergencias recibió la llamada a las 18.38 horas. Cuando el Grupo de Rescate del SEPA la localizó con el helicóptero medicalizado estaba acompañada por dos senderistas que bajaban por la zona. La trasladaron a Casa Mieres donde había dejado aparcado su coche. Desde el 112 Asturias se informo, además, a la Guardia Civil y, con motivo de la cercanía con León, a los servicios de emergencias de dicha provincia.

Imagen SEPA

Alcontrada y rescatada en perfectu tao una muyer que se desorientó cuando realizaba una ruta de monte por Peña Ubiña dende la Casa Mieres en L.lena. Quedo a la espera del grupu que lu acompañaba y tres 4 hores decidió retomar el camín y se desorientó.

El serviciu d’emerxencies recibió la llamada a les 18.38 hores. Cuando’l Grupu de Rescate del SEPA alcontrala col helicópteru medicalizado taba acompañada por dos senderistas que baxaben pela zona. Treslladaronse a Casa Mieres onde había dexáu aparcáu’l so coche. Dende’l 112 Asturies infórmose, amás, a la Guardia Civil y, por cuenta de la cercanía con Llión, a los servicios d’emerxencies de dicha provincia.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

veinte + 11 =