‘Les coses pol so nome’, una campaña del Principado para promover el uso del asturiano al hacer la compra

La Consejería de Cultura, Política Llingüística y Turismo lanza la campaña Les coses pol so nome, que pretende promover el uso del asturiano a la hora de hacer la compra y dar visibilidad a las fórmulas lingüísticas tradicionales para los diferentes productos.

El Principado, en colaboración con la Unión de Comerciantes de Asturias, distribuirá en tiendas y supermercados medianos de toda la comunidad materiales divulgativos como carteles y folletos que incluyen un breve vocabulario con las denominaciones tradicionales de las carnes, los pescados o las frutas y verduras en asturiano y eonaviego. Llámame pita, Llámame arbeyu o Llámame andarica son algunos de los reclamos promocionales de esta iniciativa para fomentar el uso de la lengua asturiana.

El director general de Política Llingüística, Antón García, ha presentado hoy la campaña acompañado por el director general de Comercio, Emprendedores y Economía social, Julio González Zapico, y la gerente de la Unión de Comerciantes de Asturias, Carmen Moreno.

La campaña se desarrollará hasta finales de año en varios soportes y por varios medios: reparto de cartelería y folletos con un breve vocabulario sectorial, anuncios en TPA y en prensa escrita y digital, cuñas en radio, redes sociales, mupis en las ciudades más importantes, etcétera. Los materiales se distribuirán en asturiano en buena parte del territorio, aunque también habrá una dotación específica en eonaviego para la parte más occidental de la comunidad.

El sector del comercio cuenta actualmente en Asturias con 12.185 empresas, de las que 8.570 son establecimientos minoristas y 3.615 comercios mayoristas. El volumen de negocio supera los 11.100 millones de euros y genera cerca de 61.500 puestos de trabajo, entre empleo por cuenta propio y asalariado, lo que supone el 16% de la afiliación a la Seguridad Social en el Principado.

Cultura llanza Les coses pol so nome, una campaña pa promover l’usu del asturianu al facer la compra

– El Principáu, en collaboración cola Unión de Comerciantes d’Asturies, va repartir en tiendes y supermercaos cartelos y folletos col vocabulariu habitual de carne, pexe y fruta y verdura

– La iniciativa, que va desarrollase hasta final d’añu, pretende dar visibilidá a los usos llingüísticos tradicionales en situaciones cotidianes


La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu llanza la campaña Les coses pol so nome, una iniciativa que pretende promover l’usu del asturianu a la hora de facer la compra dando visibilidá a les fórmules llingüístiques tradicionales pa los distintos productos.

El Gobiernu del Principáu, en collaboración cola Unión de Comerciantes d’Asturies, va distribuyir en tiendes y supermercaos medianos de tola rexón materiales divulgativos como cartelos y folletos qu’incluyen un vocabulariu pequeñu coles denominaciones tradicionales de la carne, el pexe o la fruta y verdura n’asturianu y eonaviegu. Llámame pita, Llámame arbeyu o Llámame andarica son dellos de los reclamos promocionales de la campaña pa tentar de fomentar l’usu de la llingua asturiana a la hora de facer la compra.

El director xeneral de Política Llingüística, Antón García, presentó esta mañana la campaña acompañáu pol director xeneral de Comerciu, Entamadores y Economía social, Julio González Zapico, y la xerente de la Unión de Comerciantes d’Asturies, Carmen Moreno.

La campaña va desarrollase hasta finales d’añu en dellos soportes y per dellos medios: repartu de cartelería y de folletos con un vocabulariu sectorial pequeñu, anuncios na TPA, anuncios en prensa escrita y dixital, cuñas en cadenes de radio, redes sociales, mupis nes ciudades más importantes, etc. Los materiales van repartise n’asturianu en bona parte del territoriu d’Asturies con una dotación específica n’eonaviegu pa la parte más occidental de la comunidá.

El sector del comerciu tien anguaño 12.185 empreses n’Asturies, de les que 8.570 son establecimientos minoristes y 3.615 comercios mayoristes. El volume de negociu supera los 11.100 millones d’euros y xenera cuasi 61.500 puestos de trabayu, ente emplegu por cuenta propia y asalariaos, lo que supón el 16 % de l’afiliación a la Seguridá Social nel Principáu.

2 comentarios sobre «‘Les coses pol so nome’, una campaña del Principado para promover el uso del asturiano al hacer la compra»

  1. A dos pasos de que prohiban rotular en español en los comercios. Y luego vendrá todo lo que estamos viendo en Cataluña. Jóvenes acosados en la Universidad por no hablar en «eso» que llaman asturiano.
    No aprendemos.

  2. ¿ cuanto nos va a costar a los asturianos ese despropósito ?
    Por favor lo van a publicar en el portal de transparencia, para cuando nos digan que no pueden pagar a médicos o profesores lo podamos comparar.

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