La reciella de La Pola recibió ayeri a «L’Anguleru»

Na tarde d’ayeri L’Anguleru llegaba a La Pola, na que yera la so primer parada estes navidaes, nes que va percorrer gran parte de la xeografía asturiana. Acompañáu de gaita y tambor, amás d’un grupu de mozos, este partió del Colexu Jesús Neira, dende onde escoltáu pola Policía Local fue hasta la Plaza Alfonso X El Sabio.

Ellí tresmitió a tolos presentes l’agradecimientu por allegar, y atendió a toos el guah.es qu’asina lo requirrieron. L’actividá cuntó cola collaboración del AMPA Jesús Neira. Amás de Speltastur (Escanda Asturiana) y Casa Vicente.

«L’Anguleru es el Papá Noel asturiano«, nos específican dende la web oficial del mesmu, quien nos esclarien «Hace muchos, muchos años eran las niñas y los niños de San Juan de La Arena los únicos que le pedían regalos pero a medida que el resto de rapacin@s de Asturias se fueron enterando de la magia navideña de L’Anguleru comenzaron a mandarle sus peticiones, y ahora son miles los que creen en la magia de L’Anguleru por toda Asturias y más allá.«

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

12 + 14 =