En marcha hasta el 15 de octubre la exposición colectiva de Flash Lena

La Asociación Fotográfica Flash – Lena organiza una nueva exposición colectiva de fotografías, en la que se exponen las obras de los miembros de la asociación.

La misma está en marcha desde el pasado viernes día 1, y se podrá visitar hasta el próximo viernes día 15 de octubre en horario de seis de la tarde a nueve de la noche, de lunes a viernes. La entrada es gratuita.

La exposición colectiva se ubica en la Casa de La Cultura de Lena/ Ḷḷena. En caso de que las condiciones climatológicas lo permitan la exposición saldrá a la calle, en el entorno de la Plaza Alfonso X El Sabio.

Ya es tradición contar coincidiendo con Les Feries con una exposición colectiva de Flash Lena, y con esta nueva edición ya son once las organizadas por la asociación.


L’Asociación Fotográfica Flash – Lena entama una nueva esposición colectiva de fotografíes, na que s’esponen semeyes de los miembros de l’asociación.

La mesma ta en marcha dende’l pasáu vienres día 1, y podrá visitase hasta’l próximu vienres día 15 d’ochobre n’horariu de seis de la tarde a nueve de la nueche, de llunes a vienres. La entrada ye gratuita.

La esposición colectiva allugar na Casa de La Cultura de Ḷḷena. En casu de que les condiciones climatolóxiques lo permitan la esposición va salir a la cai, na redolada de la Plaza Alfonso X El Sabiu.

Yá ye tradición cuntar coincidiendo con Les Feries con una esposición colectiva de Flash Lena, y con esta nueva edición yá son once les entamaes pola asociación.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

trece + 7 =