El Principáu presenta a les cámares de comerciu una reforma de la llei autonómica que refuerza’l so papel dinamizador de la economía

  • La normativa nueva prevé la creación del Conseyu de Cámares, un órganu nuevu pa coordinar les actividaes de les trés entidaes y les rellaciones d’estes col Gobiernu d’Asturies 
  • Les corporaciones habrán presentar un plan estratéxicu cada dos años coles sos actividaes, presupuestu y indicadores de cumplimientu

El conseyeru d’Industria, Empléu y Promoción Económica, Enrique Fernández, presentó ayeri a los presidentes de les trés cámares de comerciu d’Asturies una reforma de la Llei del Principáu 8/2015, de 20 de marzu, que regula’l funcionamientu internu de les corporaciones de derechu públicu. Los cambeos busquen reforzar el papel dinamizador qu’exercen estes entidaes na economía y, al empar, afitar la so collaboración y coordinación col Gobiernu d’Asturies.
 
Fernández informó sobre los cambeos llegales a los responsables de les trés organizaciones camerales: Carlos Paniceres (presidente de la Cámara d’Uviéu), Félix Baragaño (presidente de la Cámara de Xixón) y José Martínez (vicepresidente de la Cámara d’Avilés). Nel alcuentru participó tamién el director xeneral de Comerciu, Entamamientu y Economía Social Julio González Zapico.
 
El testu redactáu pol Executivu autonómicu incorpora estos cambeos na llei vixente:

  • Incorpórase un artículu nuevu (6 bis) que regula’l Plan Cameral d’Asturies como documentu estratéxicu qu’establez les midíes y acciones en materies que sían competencia de les cámares, sobre manera en tolo relativo a la competitividá de les empreses.
  • Añedir un capítulu nuevu (VII) relativu al Conseyu de Cámares del Principáu, un órganu supracameral nuevu al que se-y atribuye la representación, collaboración y rellación ente les cámares aniciaes n’Asturies y ente estes y el Principáu.
  • Añedir un artículu nuevu (32) onde s’incorpora’l sistema de votu electrónicu nos procesos de renovación de los plenarios, los órganos camerales de gobiernu.

Plan estratéxicu

El Plan Cameral o Plan Estratéxicu de les Cámares de Comerciu va tener una vixencia bianual y, a lo menos, habrá incluyir les actuaciones previstes poles corporaciones, amás de la memoria xustificativa, la definición d’oxetivos y indicadores de cumplimientu, mecanismos de financiamientu y plazos d’execución.

Tamién contempla la creación y regulación d’un conseyu rector, encargáu del siguimientu y valoración de la execución del documentu de planificación, que va tar integráu por un representante del Gobiernu d’Asturies, que va asumir la presidencia, y un representante del Conseyu de Cámares.

El Conseyu de Cámares

El borrador de cambeos llegales plantega la creación del Conseyu de Cámares del Principáu, un órganu nuevu cola considerancia de corporación de derechu públicu y personalidá xurídica propia, integráu por representantes de les trés entidaes. Va tener por finalidá la representación, coordinación y llista de toles cámares de la comunidá y delles como l’Alministración autonómica.

Esti órganu va tener estes funciones:

  • Representar a les cámares nos casos en qu’asina lo alcuerden énte les instancies autonómiques y estatales.
  • Coordinar actuaciones.
  • Canalizar y coordinar informes y dictámenes que s’emitan a comuña.
  • Asesorar al Principáu en temes referentes al comerciu, la industria y los servicios, a iniciativa propia o cuando asina sía riquíu pola Alministración, asina como proponer les reformes qu’envalore necesaries.
  • Mediar nos conflictos o discrepancies ente les cámares.

El Conseyu de Cámares va tar compuestu poles persones titulares de les presidencies, dos vocales designaos por caúna de les corporaciones y los titulares de les secretaríes xenerales, qu’actuaren con voz pero ensin votu. Tanto la presidencia como la secretaria van ser rotatories. ​​​​​​​

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

diecinueve + dos =