El Principáu trabaya nuna resolución nueva que recueya un aumentu d’hasta’l 50 % de la cantidá de les prestaciones económiques empobinaes a les persones dependientes que reciben servicios d’atención al traviés d’empreses acreitaes, hasta algamar les cantidaes máximes fixaes pol Gobiernu central.
Esta midida, que supón un gastu calculáu de 8 millones, aplicaríase tamién a quien decida evitar la institucionalización y tenga’l sofitu d’un asistente personal. En total, podríen beneficiase 2.646 persones, a les que se prevé que se sumen otres 1.800 a lo llargo d’anguaño.
Na práctica, la medría na ayuda va depender de la capacidá económica de cada beneficiariu y de la clas de serviciu qu’use: centru de día, ayuda a domiciliu o atención residencial. Por exemplu, una persona dependiente de 75 años con una capacidá económica de 700 euros mensuales y un grau I de dependencia va pasar de recibir 300 euros pol serviciu de residencia a 786,58. Nel casu del centru de día, pasaría de 145,34 a 254 euros, y de 120 a 180 na ayuda a domiciliu.
La conseyera de Derechos Sociales y Bienestar, Melania Álvarez, anunció esta iniciativa na so comparecencia na Xunta Xeneral, onde destacó que, con esta actuación, l’Executivu autonómicu “da cumplimientu efectivu a los compromisos alcordaos col Estáu pa desenvolver el Sistema pa l’Autonomía y l’Atención a la Dependencia”.
La Plaza Alfonso X el Sabio, en La Pola, será mañana domingo 23 de noviembre…
La alcaldesa de Lena y concejala de Hacienda, Gemma Álvarez, inicia esta mañana de viernes,…
El Teatro Vital Aza acogerá este domingo 23 de noviembre, a las 19:00 horas, la…
El Ayuntamiento de Lena ha abierto las inscripciones para el autobús gratuito de ida y…
Las citas online son comunes. Para 2026, será lo normal pedir comida con una aplicación…
Adif ha contratado por 2,6 millones de euros las labores de mantenimiento de las instalaciones…